poniedziałek, 5 stycznia 2015

Przeczytane w 2014r.

Serdecznie witam po rocznej nieobecności na blogu. Nie było mnie też na forach i innych portalach. Wzięłam sobie "urlop" od internetowych portali i tym podobnym "wynalazków", teraz, kiedy trochę zatęskniłam za pisaniem  w necie mam nadzieję, że moje wizyty  tu będą bardziej systematyczne.



Rok 2014 upłynął mi pod znakiem książek i szydełkowania

http://lubimyczytac.pl/polka/3089209/przeczytane-2014r/miniatury/1


  1. Chińskie lalki Autor: Lisa See
  2. Żona pilota  Autor: Anita Shreve 
  3.  Krucha jak lód Autor: Jodi Picoult 
  4.  Dziewczyny z Powstania  Autor: Anna Herbich 
  5.  Domek nad morzem  Autor: Maria Ulatowska
  6. Maskotka. Nazistowski sekret mojego żydowskiego ojca Autor: Mark Kurzem
  7.  Zapiski z Annopola Autor: Wiesława Bancarzewska
  8. Niewolnice Autor: Dolen Perkins-Valdez
  9.  Światło między oceanami Autor: M.L. Stedman
  10.  Powrót do Nałęczowa Autor: Wiesława Bancarzewska 
  11.  Szwaczka Autor: Frances de Pontes Peebles 
  12.  Zapach gorzkich pomarańczy Autor: Kate Lord Brown 
  13.  Trafny wybór Autor: Joanne Kathleen Rowling
  14. I więcej nic nie pamiętam  Autor: Adina Blady-Szwajger
  15.   Amon. Mój dziadek by mnie zastrzelił  Autorzy: Nikola Sellmair, Jennifer Teege
  16.   Byłam sekretarką Rumkowskiego: Dzienniki Etki Daum Autor: Elżbieta Cherezińska
  17.   Hrabina. Tragiczna historia Elżbiety Batory Autor: Rebecca Johns
  18.   Okno z widokiem Autor: Magdalena Kordel
  19.   Souvenir Autor: Therese Anne Fowler
  20.  Ocalona aby mówić Autor:
  21. Dziewczyna znad Rio Paraiso Autor: Ana Veloso
  22.  Dziecko Emmy  Autor: Abbie Taylor 
  23.  Księgarz z Kabulu Autor: Åsne Seierstad 
  24.  Mój przyjaciel wilk Autor: Thomas Jeier
  25.   Woal Autor: Ana Veloso
  26.   Skrawek nieba Autor: Janina David
  27.   Oślepiona Autor: Tina Nash
  28.   Przerwane dzieciństwo Autor: Kathleen O'Malley
  29.  Szmaragdowa tablica Autor: Carla Montero 
  30.   Jak zostać królem Autorzy: Mark Logue, Peter Conradi
  31.   Szczeniak. Jak labrador ocalił chłopca z ADHD Autor: Liam Creed




1 komentarz:

  1. Przyznam, że lista imponująca i wiele z przytoczonych przez Ciebie tytułów znajduje się na mojej liście "Muszę, bo się uduszę" ;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń